13 Şubat 2016 Cumartesi

 Skype show modellerimizden Özlemi Hisset nicki modelimizin profili dikkatimizi çekti ve sizlerle paylaşmak istedik.

Skype show modelimiz Özlemi Hisset;      
                 

 Skype show, sistemini daha önceleri duymuştum malum maddi imkansızlıklardan ötürü bende denemek istedim, ve gördüm ki; gerçekten ciddi bir sektör. Bir çok sitede çalıştım kandırıldım dolandırıldım, fakat şuan soydur.info sitesinden gerçekten memnunum. skype showlarımı sadece ve sadece bu sitede görebilirsiniz.Yüksek kredilere sesli görüşme yapıyor telefon numaramı veriyorum.
Yaş : 25
Şehir : Gaziantep


Her sektörde iyi veya kötü insanlarla karşılaşabilirsiniz. Önemli olan dürüst insanlarla çalışmaktır. Webcam showlar messengerden sonra skype ye geçmesi ile birlikte piyasada sahte modeller ödeme alıp kaçan bayanlar gün geçtikçe çoğalıyor malesef. Bizim sitemiz bu sahtekarlıkları önlemek için önce sizden ödemeyi alıyor skype show yapan modelle sizi iletişime geçiriyor görüşme sağlıklı bir biçimde gerçekleştikten sonra skypede show yapan modele ödemesini geçiyoruz. Bazı şahıslar bizlere ödediği komisyondan kar etmek için modellerimize kendi hesabına ödeme talep ediyorlar veya hiç tanımadıkları insanlara ödeme yapmak istiyorlar bunu fırsat bilen kurnaz insanlar ise ödemeyi aldıktan sonra ortadan kayboluyorlar. Sonrasında sizin skype show modeliniz benden ödeme aldı fakat görüşmedi diye şikayete geliyorlar. İyide siz bize ödeme yapmadınız dediğimizde de mahcubiyetleri gözler önüne seriliyor ve dolandırıldıktan sonra bizim kıymetimiz biliniyor. Bizde sizleri burdan sık sık uyarıyoruz, şahıslara ödeme yapıp 5 dakika daha fazla görüşme yapmak için dolandırılmayın üç kuruş için moralinizi bozmayın. skype show işi bizim işimiz www.soydum.com sitesi bunun için hizmet vermektedir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder